Alle macht aan verbeeldingskracht…

In een land hier ver ver vandaan, was er een bloeiend bedrijf genaamd Tadaaz. Je kon er de prachtigste kaartjes maken voor feesten zoals Trouwen, Communies, Verjaardagen en zoveel meer. De naam en faam van het bedrijf was ver buiten de grenzen van het land bekend.

Op een dag vroeg een Grootmoeder aan haar dochter:

“Dochter, dit jaar word ik zeventig. Dit vind ik een reden om te vieren, samen met al mijn dierbaren. Ik wil dat ze allemaal weten dat het een bijzonder feest is. Daarom geef ik jou de opdracht een prachtige uitnodiging te maken.”

De dochter aanvaardde de opdracht met dankbaarheid en vreugde. Dankbaarheid dat ze een bijdrage kon leveren aan het prachtige feest van haar moeder. Vreugde omdat ze eindelijk haar creativiteit kon gebruiken. Ze wendde zich aldus tot het bedrijfje Tadaaz, waarvan ze wist dat die haar op weg kon helpen.

Ze beleefde veel plezier met het maken van het prachtige kaartje in de Editor, teksten verzinnen, kleurtjes uitkiezen, …. Toen het klaar was, kon het niet snel genoeg gaan. Ze verwerkte haar winkelmandje, betaalde online en ging nog net niet kamperen voor het B-Post punt waar haar kaartjes zouden toekomen.

Twee dagen later kreeg ze bericht dat de kaartjes waren toegekomen. Het eerste dat ze deed na haar werk was naar het B-post punt rijden om haar kaartjes af te halen. Eenmaal thuisgekomen kon ze niet wachten om het pakje te openen….

Zo op het eerste zicht waren de kaartjes prachtig, de kleur was super en aan de andere zijde was er een mooie glans… alleen, er zat een zware kreuk in alle tien de kaarten.

Een gevoel van teleurstelling overspoelde haar. Wat moest ze nu doen? Ze kon onmogelijk deze kaartjes aan haar moeder geven met de woorden: hier zijn ze dan, ze zijn wel gekreukt.. en ja, dat is dan 30 euro….

Ze besloot een brief te schrijven naar de klantendienst van Tadaaz en haar probleem voor te leggen.

De hele nacht lag ze nog wakker te piekeren over een oplossing. Zou Tadaaz een antwoord geven op haar vraag? Zou alles uiteindelijk toch nog een Happy end kennen?

…wordt vervolgd…

Goeiemorgen Vanessa

Op een vrijdagochtend opent Julie ,de vrouw van klantendienst, haar mailbox en tussen de verschillende mailtjes, is er daar één mailtje die al haar aandacht trekt. 
Vol nieuwsgierigheid leest ze het mailtje.
Tuurlijk zal Julie er alles aan doen om er een happy end van te maken.
Daarom wil ze vriendelijk vragen aan de dochter van de zeventig jarige moeder om eventueel een fotootje door te sturen van de gekreukte kaartjes.
Zo kan de vrouw van klantendienst een oplossing uit haar toverstaf toveren. 
Met vriendelijke groeten

Julie
Tadaaz klantendienst

Lieve Julie van de klantendienst van Tadaaz,

Dochter deed een poging de kreuk te fotograferen met scheerlicht…. hopelijk werpt dat al wat meer licht op de zaak.

Vriendelijke groet

Vanessa

Toen Julie de foto’s van de gekreukte kaartjes zag, begreep ze volledig de teleurstelling van grootmoeders dochter. 
Ze ging meteen in actie om een herdruk van de kaartjes te lanceren. Julie was toch wel wat teleurgesteld in Bpost en heeft hun hierover op de hoogte gebracht. 
Zo hoopt ze dat dit in de toekomst kan vermeden worden, want haar enige wens is om de mensen gelukkig te maken. 
Zo stuurt ze even de Bpost link door om de dochter toch al iets meer op de hoogte te brengen over de levering.
Op deze manier hoopte Julie om er een happy end van te maken. 

Julie is steeds bereid om op alle vragen een antwoordje te bieden, dus als er nog iets zou zijn mag je mij steeds contacteren!.

Met vriendelijke groeten

Julie
Tadaaz klantendienst

 

Een sprookje met een happy end…

Dochterlief kan met een geruster hart uitkijken naar de nieuwe kaartjes en hoopt dat de verpakking van staalplaat is gemaakt zodat kreuken tijdens de verzending onmogelijk wordt…. 🙂

Wat er al niet moet gebeuren in sprookjesland om voor een goede afloop te zorgen… gelukkig was Jolige Julie van de klantendienst van Tadaaz er om alles weer in goede banen te leiden…

Groet vol sterrenstof

Dochter Vanessa

Hoi Vanessa

Ik zie dat jouw bestelling de volgende status heeft: 
Je pakje wacht op jou in het postpunt XXX. Je kan het afhalen tot 17 september om 18:30.
Laat je mij iets weten als je de kaartjes goed hebt ontvangen? 🙂 

Ik zit popelend te wachten om van het verhaaltje een happy end te maken. 😉 

Met vriendelijke groeten

Julie
Tadaaz klantendienst

Beste Julie met het Toverstokje van Tadaaz,

Omdat dochterlief overvallen werd met allerhande taken, alsof ze in het verkeerde sprookje terechtgekomen was, namelijk dat van Assepoester, stuurde ze Omalief zelf achter haar kaartjes.

Aan het pick-up point moest Omalief, die in sommige streken beter bekend stond als de Boze Koningin vanwege haar gebrek aan geduld, heel veel geduld uitoefenen alvorens ze haar geliefde pakketje in de armen mocht sluiten. (Maaar geloof me op mijn woord; zij kon deze oefening in geduld best gebruiken! 😉 )

De grote, stevige kartonnen doos moest nog even in de gouden koets het ritje huiswaarts maken, maar snel daarna klonken al de eerste de positieve woorden, via sms-duif overgemaakt: “Heb de kaartjes ontvangen. Ze zien er prachtig uit, smiley-kusje.”

Assepoesterlief… euh,… ik bedoel dochterlief kon ongelucht ademhalen en was blij zo’n goede fee tegengekomen te zijn.

Julie met de Toverstaf, ik wens jou nog vele goede dagen met leutige klantjes en diepzinnige verhaaltjes, duizend maal dank om in dit sprookje voor een goede afloop te zorgen!

Oma Eliane en Opa Robert zullen nog heel lang kunnen genieten van hun zevenstigste verjaardagsfeest!

Warme groet

Vanessa

Dochter en Assepoester van dienst.

Beste Vanessa

Ik ben zo blij te horen dat de toverstaf zijn werk heeft gedaan om de compleet afgewerkte kaartjes tot bij omalief te krijgen. 
Net zoals het muiltje, dat uiteindelijk toch bij Assepoester terecht kwam. 😉 

Ik hoop dat de stiefmoeder (Bpost) hihi, in de toekomst iets rustiger zal omgaan met de pakjes.
Bestond er maar een gouden koets om de pakjes steeds tot bij de klant te brengen…

Ik wil je hartelijk bedanken, omdat je jouw vraagjes steeds in zo een mooi jasje hebt gekleed. 
Dit zal ik blijven onthouden.

Ik wens je nog een prettige avond toe.
En als je ooit nog een vraagje zou hebben, weet hier bij Tadaaz ligt de toverstaf nooit ver weg.

Groet vol sterrenstof

Met vriendelijke groeten

Julie
Tadaaz klantendienst

(als een bedrijf moeite doet om de taal van de klant te spreken!!  😉 )
Advertenties

5 reacties op ‘Alle macht aan verbeeldingskracht…

  1. Het zijn ware prinsessen bij Tadaaz, ik ben er ook enorm goed geholpen. Mijn trouwkaarten naar de Caribbean sturen was ook geen enkel probleem.

    Ps. ik denk dat ieder bedrijf wel met een glimlach klachten zou willen oplossen als ze op jouw manieren worden gebracht. Top!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.