Frostie

Hij is groot en stoer en toch bang om buiten te gaan.

Hij heeft altijd honger en als ik niet oplet steelt hij iets van tafel.

Hij heeft een vorstelijke kater-kop, maar het liefst komt hij knuffelen in mijn armen.

Hij vraagt dan aandacht door met zijn pootje zachtjes mijn kin aan te raken.

Hij is warm en zacht en speelt met kraaltjes die ik voor hem op de grond gooi.

Hij valt zijn zusje aan als die rustig in een hoekje slaapt.

Hij volgt me overal in huis, naar boven, naar beneden en terug naar boven…

Hij kan me soms zo aankijken van, waarom doe je dat nou?

Hij ligt in de zetel en kijkt rond alsof ‘he owns the place‘.

Hij rent wild doorheen het huis, waarbij hij geen meubel spaart.

Hij heet Frostie want Frosties van Kellog’s geven je tijgerkracht.

Hij is een watje…

… en ik hou van hem!

8 thoughts on “Frostie

  1. Hoe prachtig beschreven, en wat een leuke naam, Frostie, een katje om van te houden! zo herkenbaar! wat kunnen ze ons vertederen hé 😉

Geef een reactie

