Volle maan collage oktober: Koestering

20161016_182340

Koestering

Mijn uniek verhaal is een bloementuin

gekoesterd in liefdevolle vriendelijkheid

in verbinding met mezelf en de ander

mijn uniek verhaal is een bloementuin

ik omarm mijn schaduwkanten

en straal trouw aan mezelf uit

gekoesterd in liefdevolle vriendelijkheid

mijn uniek verhaal is een bloementuin.

Vanessa

 

Rondeel naar aanleiding van mijn twee Volle Maan collages (één voor mijn jaartraject, de tweede samen met de deelnemers aan de cursus Volle Maan Collage-schrijven)

20161017_111834

8 thoughts on “Volle maan collage oktober: Koestering

  1. Ik vind het enorm dat je me introduceerde tot de maand collages, ik hou de maan in het ‘oog en telkens dat de tijd er is vind ik dat ik een goed excuse heb om weer een collage te maken. En het geeft me telkens inzichten doordat ik er dan ook over schrijf. Je bent een inspiratie Vanessa!

Geef een reactie

