Proeven van Volle Maan Collage-schrijven

Zo, de kogel is door de kerk, de kop is er af, of hoe zeg je dat allemaal. En ook: bloed kruipt waar het niet gaan kan. Dat allemaal dus! En ik die terug een schrijfactiviteit ontplooi. Ik die wil delen wat er al zo lang in mijn hart aan het groeien is, de waardevolle inzichten, de methoden om dichter bij mijn bron te komen.

Daarom… tromgeroffel…. een Proefles!

vollemaanproefles

Wie mijn blog al een tijdje volgt kon lezen dat ik elke maand een collage maak. Niet zomaar lukraak maar op de dag van volle maan. Iets met de energie van volle maan, iets met tijd maken voor jezelf, iets met luisteren naar je innerlijke bron.

Ik ontwikkelde een jaarcursus om dit alles door te geven:

Jouw eigen wijsheid herontdekken. Je intuïtie aanscherpen. Wat je aandacht geeft groeit, vanuit deze wijsheid geef jij aandacht aan de belangrijke thema’s in jouw leven. De maan-energie zal ons ondersteunen in ons traject. We maken elke maand een collage en gaan aan de slag met gerichte schrijfopdrachten. Onze eigen schrijfsels zijn de sleutel tot dieper inzicht.

En een proefles om al eens te komen uitproberen, alvorens jij je inschrijft:

Proefles: Op zondag 16 oktober om 20u zal er een proefles doorgaan! De deelnamekost voor deze proefles is 16€. Die avond kan jij beslissen of je deelneemt aan de jaarcursus. Bij betalen van je inschrijvingsgeld zal de 16€ van de proefles in mindering gebracht worden. (is niet geldig voor de online- cursus).  

Reserveer alvast je plekje op info@zinderen.be of scrapness@gmail.com. (Plaatsen zijn beperkt – max. 10)11898673_966363530086486_8776413625570124817_n

Plaats van afspraak: de geheime 😉 verjaardagszolder van Boek&Koek, Keppestraat 35, 9320 Erembodegem.

Als je graag nog meer informatie wil, dan kan je er alles over lezen op de aparte pagina Volle Maan Collage-schrijven Jaarcursus.

Ik zou zeggen: Spread the word!!

Groetjes,

Vanessa

5 thoughts on “Proeven van Volle Maan Collage-schrijven

Geef een reactie

