Volle maan collage augustus

Ook deze maand staat er tekst op mijn collage. Woorden trekken de aandacht en bepalen wat de kijker aan inhoud toekent aan mijn collage. Mensen gaan namelijk vanuit hun hoofd dingen bedenken.

Voor mij zijn het de beelden die meer spreken; de vrouw met gitaar, de vrouw die wandelt door de duinen, de eekhoorn, de zwarte kat en de rode vogel. Deze kleine greep aan beelden, het geheel, het beeld elk op zich, allemaal geven me flitsen van inzicht.

De titel van deze collage is: “Mijn eigen weg gaan is het pad van verbeeldingskracht”

Aansluitend trek ik een kaartje uit de set ‘Elfen openen harten‘ van Knüppel Claudia. Het past er wonderwel bij, zowel qua kleur als inhoud. Een mens mag ook eens estheet zijn…

Liefs,

Vanessa

8 thoughts on “Volle maan collage augustus

  1. Weer een heel mooie en interessante collage Vanessa, heel inspirerend om zien. Alhoewel ik de maan heel vroeg vanmorgen achter de horizon zag verdwenen, een grote gouden bol, toch verschoot ik toen ik je collage vond op Facebook, dacht ik zo van mensenlief is het weeral zo ver… ben wel blij want dat wil zeggen dat ik weer een collage mag maken.
    Hartelijke groetjes.

Geef een reactie

