Ik zoek een maatje! #doelendelen

Ik weet het, ik sla jullie om de oren met alweer een collage, maar deze keer is het van een hele andere orde. Het is namelijk een OPROEP! Een uitnodiging! Een zoektocht – of beter – en hopelijk – een vind-tocht!

— waarom iets alleen doen, als het met twee zoveel leuker is —

Geïnspireerd door de Rij de wilde ezel – techniek van Leonie Dawson kon ik me namelijk niet bedwingen om iets creatiefs te maken van mijn oproepje. Want ik zoek een maatje!

20160503_201638

Jaja, ik ben het beu om in mijn eentje te zitten broeden op allerlei ideetjes, plannetjes, droompjes, enz… Daarom zoek ik een maatje, die ook eigen plannetjes heeft uit te broeden, een stapel ideetjes wil ontwikkelen, een hoop droompjes in het achterhoofd. #doelendelen #droomplan #ideeënfabriek

Want de deal is DELEN! Ik deel het mijne, mijn maatje deelt het hare (of zijne). We moedigen elkaar aan, spreken over het HOE en het WAAROM en het WANNEER. Denken even mee met het ene en dan weer het andere.  En wat nog in “Ze Deal” zit…

  • we delen BAD HAIR dagen
  • we kijken samen uit naar kansen (om niks te missen)
  • we dragen elkaar om de beurt over hobbels heen
  • we kiezen ervoor elke maand onze kleuren te laten zien, alle kleuren!
  • en hebben natuurlijk STINKEND veel plezier…

Wacht! Even terug naar de creatieve wilde rit: ik deelde dit creatief opstootje met mijn dochter. Samen zaten we te knippen en plakken. We scheurden een versleten boek vol dieren kapot en knipten ons te pletter aan de mooiste plaatjes.

The making of:

(de zetel ligt vol handdoeken die ik moest opplooien, maar er kwam een dringend creatief idee tussenbeide!)

Knippen, schikken, plakken,… Het moest allemaal snel gaan, want bedtijd kwam in zicht. Als dat geen motivator was! En ik moet toegeven, mijn collage valt uiteraard in het niets tegenover dat van haar:

20160503_203721

Je ziet, mijn dochter dat is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken!!  😉

Echt, met twee heb je meer plezier, ik verzeker je het!

Dus wie zich geroepen voelt dit lange-termijn engagement aan te gaan, contacteer me. Schrijf in je brief, mail, pm of … wat jij zoekt in een maatje, waar jij het meest naar uitkijkt in de uitwisseling én welk plan op nr 1 staat in je to-do lijst. Misschien zijn wij wel de “klik” voor elkaar!

Contactgegevens kan de nauwkeurige lezer vinden bij Colofon.

Tjuuskes,

Vanessa

6 thoughts on “Ik zoek een maatje! #doelendelen

  1. oooh, mocht ik wat jonger zijn en wat dichter bij wonen … wat een heerlijk initiatief; ik wens je er veel plezier mee én een heerlijk maatje. Liefs, viviane

  2. Dag Vanessa! ik hoop dat je een maatje vindt, maar in Dagmar schuilt je grootste maat denk ik veel liefs, Annie

    1. Dat is absoluut waar, Annie! Ik heb al veel leuke dagen gehad met mijn Dagmartje! (heb effe je adres enzo weggehaald van je comment, ik denk dat dat niet jouw bedoeling was die erbij te zetten?)

Geef een reactie

